NE-FASHION V MESTE
(to jest architektúra vo väčšom merítku)
alebo
HOMELESS PARFUMES
(to jest architektúra vo väčšom merítku)
alebo
HOMELESS PARFUMES
(jedna voňavá idea s bezdomovcami)
POPUD:
Páchnuci bezdomovci vo vykúrenej električke , hlavne v studených mesiacoch, nie je nič príjemné.
Zamyslel som sa nad tým a parfumérskym spoločnostiam by som navrhol takýto projekt.
Nech vytvoria "ParfumStanice", kde sa budú môcť bezdomovci nastriekať nejakou vôňou a dostanú k tomu na chrbát veľkú nálepku o akú vôňu ide.
Stanú sa chodiacou reklamou a nebudú smradiť priestor.
SPRACOVANIE KONCEPTU:
ParfumStanica vyzerá tunelovito. Bezdomovec vôjde dovnútra - vyzlečie si šaty- zaštipcuje na lanká- tie vtiahnu veci do parnej sprchy , odsmradia ho , prejdú do parfumboxu - aplikuje sa vôňa. Holý bezdomovec vôjde do parnej sprchy , odsmradia ho , prejde do parfumBoxu a oblečie si svoje potrhané handry, ale voňavé. Dostane nálepku na chrbát aj na hruď. Môže do ulíc.
Motivácia pre bezdomovca - potenciálna práca.
Motivácia preparfuméristov - čuchová reklama.
REPORTAGE HOMELES NA WWW.DDZ.SK
Kresba od Blog-priateľa-Haines: http://designerman-whatisawtoday.blogspot.com/
Kresba od Blog-priateľa-Haines: http://designerman-whatisawtoday.blogspot.com/
Motivacia pre bezdomovca - potencionalna praca? :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
OdpovedaťOdstrániťco tak si niekedy k nim sadnut a pokecat, pripadne im pracu ponuknut. oni pracu nehladaju, nechcu, nepotrebuju.
inak koncept je podla mna kravina. parfumstanica? co tak sprcha a pracovna?
jo mám pocit, že by to s bezdomovci moc nefungovalo, protože zpravidla o práci nestojej a navíc by asi nikdo nechtěl vůni spojovat s konkrétním neutěšeným vzhledem bezdomovce - to by spíš odrazovalo a vyvolávalo nepatřičné asociace, ale koncept se zdá být životaschopný - když můžou lidi chodit navlečený do nějakýho kostýmu (obří párek v rohlíku atp) tak proč by nemohl chodit člověk, co by nějak konkrétně voněl...
OdpovedaťOdstrániťdiky Milan,
OdpovedaťOdstrániťide o ľahkú , aža bsurdnú ,nahodenu myšlienku, halvne bez myšlienkových bariér. Aspoň sa znova na 30 sekúnd venujeme asociálom spoločnosti. To , že nechcú robotu , neznamená , že ich nebudeme k tomu motivovať.
jo rozumím, je dobře se věnovat i podivným "zadáním", které z počátku nemusí být vůbec životaschopné. Důležité je pak něco z toho si vzít, najít to podstatné. Určitě najdeš kupu slepých uliček, ale nakonec třeba jedna povede na nějakej bulvár ;-)
OdpovedaťOdstrániťja si tiez myslim ze by to moc nefungovalo:)ale zaujimave citanie, kazdopadne:)
OdpovedaťOdstrániťďakujem, ako som už písal , ide o ideu, ktorá nemá byť realizovateľná, ale svojou realizovateľnosťou má prebudiť odpor , alebo súhlas s témou. Taktiež som si chcel otestovať, čo to spraví s čitateľmi, mám totiž aj drsnejšie idei- možno založím ďalší blog na takéto excesy
OdpovedaťOdstrániť