2011-02-04

P O N O Ž K Y

Krátky artikel vo víre učenia o extravagancii ponožiek a ich zmyslu.

Tento príspevok som začal písať po anglicky , pod názvom "SOCKS" ale  po troch vetách  ma to prestalo baviť. Zistil som, že nedokážem naplno vyjadrovať myšlienky v cudzom jazyku . Teda ani svoj charakter.



Obliekame sa spoločensky adekvátne, niekedy až sucho - prijateľne. Šaty robia človeka - ukazujú jeho charakter.
Niekedy mám chuť k bežnému počernelému outfitu pridať niečo uvolnenejšie. Niekto volí neotrlé spodné prádlo, účes podľa nálady.. ja volím trička alebo ponožky.
Ponožky sú špecifické v tom, že ich je  z časti vidieť, aj nevidieť.
Takže buď ich máte na pamäti a snažíte sa nerobiť ostré pohyby, pri ktorých by sa nohavica povytiahla a ponožka by vykukla alebo to robíte schválne a zisťujete koľko ľudí ešte nie je otupelých silou veľkomesta a silou anonymity.  Možno sú už otupelí zo stereotypu, zahlbení do svojich problémov, z mojho pohľadu bezdôvodne..
Viem, že problémy sú len také veľké, ťažke,  akú váhu im priradíme.

"Veziem sa v metre, preložím si nohu cez nohu . Začne vykúkať Superman. Oprotisediaci pán, ktorý nemá nič iného na práci si to aj tak nevšíma. Svoj pohľad radšej zameriava takzvane doblba. Asi hĺbavo premýšľa. Pozerám sa mu do očí. Ani to si nevšíma.  ... Nezbadal nič, a už vystupuje." 

Niekedy mi je tých ľudí naozaj ľúto.

Ešte jednu vec som si pri tomto  príspevku preveril. Skladanie obrázkov do mozaiky.
.

2 komentáre:

  1. hehe, na jar mam uz v skrini pripravenych niekolko parov novucickych od jeziska,..
    cierne s lienkami, sede s vcielkami, ruzove s ruzickami,.este si kupim cierne oxfordky a skladanu suknu..
    uz aby bola jar !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie supermanské su super :) aj ja chcem chodiť metrom !

    OdpovedaťOdstrániť